LG LA620s led tv kanal silme taşima düzenleme [ÇÖZÜLDÜ]



LG 42LA620s 3D LED Cinematv Kanal silme nasıl yapılır


LG 3d Led tvlerde kanal silme işlemi resimli anlatım

Merhabalar
Ayıptır söylemesi fiyatları iyice düşünce 7 senedir kullandığımız ve BİM den aldığımız 19 inç emektar techwood televizyonumuzu emekliye ayırıp Teknosadan LG 42LA620s 3D LED Smart tv aldık. (fiyatı 1600tlydi)servis geldi kurdu gitti.
LG Smart tv aldık ama kanal silmeyi bulamadık. hani öyle teknoloji acemisi filan da değiliz bu site bizim kendi el emeğimiz göz nurumuz elektronikotiniz yani teknoloji bağımlısıyız.
herneyse.



LG 3D led tv mizideki kanalları silmek için ilk önce aptal gibi google a baktık. lg 620s kanal silme, kanal nasıl silinir, lg led tv kanal silme filan aradık. sadece forum.donanımhaber de uyduruk bi konu çıktı. dh ciler kusura bakmasın herif işyerinde girmiş yazmış kırmızıya basıyon filan halbuki tvsi evde. adam cevap olarak olmuyo deyince ben eve gidince bakarım demiş. gidiş o gidiş. :)
koskoca internet aleminde lg 3d led tvlerin kanal silme işlemini anlatıp yazan yok.
bende biraz kumandadan kurcalayım dedim meğer basitmiş. silme ayarı yokmu var mı demeyi var. ama farklı bir isimle.(ATLA)
neyse gevezeliği bırakıp evladiyelik konumuzu açalım.

LG 3D 40LA620S LED CİNEMATV KANAL SİLME TAŞIMA DÜZENLEME
Yani tüm lg 3d LG LA620s LG LA640S LG LM615S LG LM640S serisi televizyonda - televizyonlarda kanal silme işlemi resimli olarak anlatıyorum.
lg+la620s+kanal+silme
1 - ilk iş kumandanın alt kısmında bulunan setting tuşuna basıp
oradan ok yazılı tuşun etrafindaki yön tuşları ile yukarı uydu anteninin resminin olduğu yere çıkmak.

2- sonra yan yön tuşu ile yana geçip "program düzenleme" ye gelip "ok tuşuna basmak."

ekrana şu aşağıdaki görüntü gelecek;
lg+led+tv+kanal+silme

burada silmek istediğiniz kanalları tek tek ok işareti ile işaretledikten sonra.

kumandadaki yeşil ve 2 beyaz noktalı tuşa basarsanız işaretlediğiniz kanalların ismi silik renkte görünür.(ATLA TUŞU) artık onlar listede size gözükmez.
mesela 5 den sonra 6,7,8,9,10 u işaretlediniz. tv de p+ tuşu ile giderken 5 den sonra 11 e geçer.

silme işlemi böyle. şimdi gelelim taşıma işlemine.

LG LED TV KANAL TAŞIMA

lg+la620s+kanaltaşıma

taşıma işlemi içinde silme işleminde yaptığımız gibi taşımak istediğimiz kanal veya kanalları "ok" tuşu ile seçtikten sonra
kumandanın 4 noktalı mavi tuşunun ALTINDAKİ Q MENU tuşuna basarız ve seçim çerçevesi yeşil olur. o yeşil çerçeveyi taşımak istediğimiz numaraya kadar taşırız. "ok" tuşuna bastığımızda kaç kanal seçtiysek o kadar kanal taşıdığımız numaradan sonraya yerleşir. mesela

üstteki örnekte 6,7,8,9,10 u sildik ya. taşıma işlemine gelip 5 tane kanal seçtik ve yukarı 5 e gelip "ok" a bastık. artık oradaki bloke kanallar kaydı aşağı gitti seçtiniğiniz kanallar geldi 6,7,8,9,10 a yerleşti.

hadi geçmiş olsun.
LG 3D LED sinema tv nizi güle güle kullanın. bu kadar açık anlatmaya bi yorum yaparsınız artık. 2014 yeni Türksat 4A uydusuna geçiş için şu konumuza bakın;



lg tvlerde Türksat 4a uydu ekleme



tüm lg led smart plazma tvler için tek tek resimli anlatım şu konuda;

lg tvlerde uydu ayarlama resimli anlatım








44 yorum :

  1. Bu televiyonların çok özelliği olduğu için şimdi artısı eksisini anlatmak yarım saat sürer.Ben her özelliğini 1 günde çözüm ama siz anlatmadan bu özelliğini çözemedm bir türlü.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. kardes yüreğine saglık adam gibi bi acıklama yapmışın tsk

    YanıtlaSil
  3. Cok sagol. Su tarama bitsin deneyecegim toplu tasima isini ben tek tek ugrasiyordum.

    YanıtlaSil
  4. benim tv de kanalları seçtikten sonra Q.MENU özeliği kayboluyor kanalları taşıyamıyorum , birde internete bağlanamıyorum tvden bu konularda yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukardaki işlemleri yaparken atladığınız nokta vardır. wifi ile bağlanma işlemi de ayrı bir konu ağ ayarlarına girip wifi ni bulup şifreni gireceksin ona konu açmak lazım

      Sil
    2. Bizde de aynı sorun var yukardaki adımları atlamak imkansız zaten ok taşı başka bişey yok. Sorun yazılımsal kanal taşıma ile kanal numarandırma seçim sonrasında akfif olmuyor. fabrika ayarlarına geri aldık yine olmuyor. bu hata bir çok makinede mevcut.

      Sil
    3. Dikkat edin taşımak veya silmek istediğiniz kanalların yanındaki boş kareyi ok tuşu ile seçerek çentik işareti geldikten sonra qmenu tuşuna basıyoruz.

      Sil
  5. allah razıolsun kardeşim bende kafayı yiyecektim kanal numaraların yüzünden emeğine sağlık tşk birde şu hd kanallarını bulsam uydudan

    YanıtlaSil
  6. slm arkadasim sen kanali silmiyor sadece sakliyorsun uydu alicisi kapasitesi dolu oluyor daha sonradan ekliyecen kanalara yer bulamazsin o yuzden kalici silinmiyor transporder de yer acman gerekiyor o yuzden tamamen silinmesi gerekir saygilar

    YanıtlaSil
  7. DUYARLILIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.içine açıklamalı kullanım klavuzu koymayan sorumlu sorumsuzlara inşallah bir uyarı olur.SİZİN GİBİ DUYARLI İNSANLARIN VAROLMASINI BİLMEK YARINLARIMIZ İÇİN UMUT VERİYOR.ÖMRÜNÜZ UZUN VE SAĞLIKLI OLSUN.

    YanıtlaSil
  8. silmiyor, saklıyorsun kardeşim 50 tane fazladan kanal var ve bunların ismi var ama sinyali yani görüntü ve sesi yok, lc de bir eksiklik diyebiliriz...ama iyi marka ve ucuz

    YanıtlaSil
  9. silinen kanalı istersek nasıl geri alıcaz.orada bloke etçöz modu var çalıştıramadım parola istiyor.bilen varsa yardım etsin.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Parola 4tane sıfır bos kanalların silinmemesi sacmalık acilen düzeltilmesi lazım

    YanıtlaSil
  11. kanalı sildiğiniz (pasif hale getirdiğiniz) şekilde yapacaksınız.Aynı işlemi tekrar edeceksiniz aktif olacak. Şifre 4 tane sıfır (0000)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba. Benim tv de Q.menü tuşu şeffaf görün7yor yani aktif değil. Mavi tusla program no değistirebiliyorum onu da tek tek.2 kanal secince o da seffaf oluyor. Yatdimci olur musunuz toplu tasima olayina?

    YanıtlaSil
  13. ben kanal duzelteyım derken kanal kayboldu trt hd ve trt 1 hd

    YanıtlaSil
  14. ok diyorum ama seçilen kanal numarası değiştirilemez diyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kilitli kanalları sileceksiniz taşınmıyor

      Sil
  15. tşk ederim çok faydalı oldu dediğiniz sitelerde bende anlamsız vakıt harcadım emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. merhabalar benim tv 42lw serisi smart.dahili uydu alıcılı.Tv de 373 numaralı kanal yok kayboldu nasıl oldu anlamadım.372 sonra 374 gözüküyor listeden.P+ ile değil yani sadece kanal ayar listesinde de gözükmüyor.Resetlemeden çözüm var mı?

    YanıtlaSil
  17. TEŞEKKÜRLER EMEĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  18. Sağolun ama siz kanalı silmediniz sadece gizlediniz. silme nasıl olacak ben tamamen kaldırmak istiyorum bu konuda bilgisi olan varmı.

    YanıtlaSil
  19. baba eywallah çok sağol

    YanıtlaSil
  20. Kardesim olmuyor

    YanıtlaSil
  21. kumandanın 4 noktalı mavi tuşunun ALTINDAKİ Q MENU tuşuna basınca seçim çerçevesi yeşil olmuyor.
    Neden olabilir.

    YanıtlaSil
  22. Lg La serisi televizyon turksat 4a uydu ekleme ve otomatik kanal arama fonksiyonlarını biraz sonra resimli olarak anlatacağım elektronikotin i takip edin. bizim televizyona uydu ayarlarını yaptık bütün kanalları hd kanallar flash tv semerkand tv filan hepsini getirdik. konumuza link eklememizi bekleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar. Bende lg marka tv kullanıyorum. kumandamda aynı resimdekı gıbı. Bu gün turksat 4a uyduyu ayarladım. bütün kanallar geldi. fakat hepsi karısık. normalde sırlama işelmını bılıyorum. settıng-program duzenleme- kanal seçip Q MENU tusu die... fakat kanal seçmeden Q MENU tusu aktif. Ama Kanalı işaretledgımde Q MENU silik bi görünüm alıyor. we kanal tasıyamıyorum. :/ Kanal atla. bloke et. yapılablıyor. Fakat taşıma we numara değiştirme olmuyor. çözümü warmı? saygılar...

      Sil
    2. qmenu silik görünüm almaz siz mavi tuşun altıdaki qmenü tuşuna basacaksınız hepsini seçtikten sonra. mavi tuşa veya silik olana değil qmenu tuşuna basın

      Sil
    3. silik hala gelıyor işte. taşıncak kanalı işaretledgimde QMENU silik görünüde olyur. daha önce olmuyodu. uydu değişiminden sonra bu hale geldi

      Sil
  23. arkadaşlar çözümü yazıyorum 4a ya güncelleyip tv yi lg anasayfasında var ayrıca fabrika ayarlarına dönüyorsunuz her şey eskisi gibi oluyor bu kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. o sayfadaki resimler de sitemize eklendi o sayfadaki resimli anlatıma gitmek isteyen konumuzdaki resimli anlatıma tıklasın

      Sil
  24. Arkadaşlar Boş kanal İsimleri Nasıl Silinir Yardımcı Olacak Olan Varmı teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. fabrika ayarlarına dönünce tanımladıgımız türksat 4a gidermi ?acil cvp verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitse de tekrar eklenir. alttaki konudaki resimli anlatıma bakın.

      Sil
  27. arkadaşlar kanalları seçtikten sonra Qmenu tuşu aktif olmuyor nedeni ne oabilir nasıl yapabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi tuş değil onun altındaki tuş qmenu. ona basacaksınız.

      Sil
  28. Dediginin aynisini yapiyorum.tasimak istedigim kanali sectikten sonra ekranda Q.menu tusu siliniyor.dolayisiyla tasimada olmuyor.neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini seçtikten sonra ok a basacaksınız mavinin altındaki qmenüye basacaksınız etrafı yeşil oluyor. biz yaptık oldu yazanları dikkatli uygulayın

      Sil
    2. kanalları seçtikten sonra QMENU yer basıcaksınız mavi tuş aktif olmaz qmenu ye basınca sadece bir çerçeve yeşil olur ama ne kadar seçtiyseniz hepsini istediğiniz yere taşır. lütfen dikkatli okuyun mavi tuş değil q menu aktif şimdi yine baktım.
      siz mavi tuşla karıştırıyorsunuz

      Sil
    3. Ferdi Bey herkes aynı şeyi söylüyor inatla şöyle böyle yapın diyorsunuz. Bu güncellemeden sonra bazı tv lerde qmenu bazı larında mavi4nokta hata vermeye başladı. taşıma yapılamıyor. Güncelleme ve yeni program yüklemesi gerekli. LG yakında bunu farkeder ve yeni güncellemede bunu düzeltir diye umuyoruz. Sizin anlattığınız şey herkesin işine yaramıyor. Bu sorunu yaşayıpta çözen varsa yazsın, çözmeyen fikir vermesin.

      Sil
  29. suanda kanalları okla şeçiyorum q menü tuşu seffaf ve hiç bir adım atlamadan yapıyorum

    YanıtlaSil
  30. FERDİ BU OK DEDİĞİN HANGİ TUŞ BİZDE SADECE İNTERNET KUMANDASI VAR

    YanıtlaSil