Metin2 Çin Server İndirme KESİN

Elektronikotin.com aracılığıyla Metin2 Çin (Kore) server download linkine ulaşabilirsiniz. Biz sitede indirme linkini bulmakta oldukça zorlandık. Hiçbir şey anlamadık ama bir şekilde Metin2 Çin server indir linkine ulaştık. İnşallah bir daha ki yazımızda da üyeliği anlatacağız resimli olarak. Takipte kalın.



17.08.2011 Güncelleme:

Evet arkadaşlar, birçok arkadaşımız indirdiğini fakat bunun Çin Metin2 değil normal Metin2 olduğunu söylemiş. Bu durum için sizden Elektronikotin.com olarak özür diliyoruz. Şimdi sizlerle Metin2 Çin Server' ı paylaşacağız. Eğer indirmede sorun yaşarsanız lütfen yorum olarak belitin o zaman Elektronikotin Forum' da resimli anlatım konusu açarız. Şimdilik sizlere Metin2 Çin Server indirmeyi yazılı olarak anlatacağız. Yalnız bu işlem bir tek Internet Explorer sürümlerinde oluyor. Biz de bu yüzden anlatımımızı Internet Explorer' a göre yaptık.

Adım Adım Metin 2 Çin Server İndirme:

1. Adım: İlk önce Internet Explorer ile buraya tıklayarak Metin2 Çin Server indireceğimiz siteye giriyoruz.

2. Adım: Sonra üstteki kırmızı butona tıklıyoruz. Eğer, doğru yere tıkladıysak yeni bir pencere açılacak ve önümüz "Hybrid Download" diye bir yazı gelecek.

3 Adım: Eğer, "Hybrid Download" yazısı geldiyse gri renkte bir buton var ona tıklıyoruz.

4. Adım: Yukarıda içerisinde "ActiveX" geçen bir uyarı yazısı çıkacak ona tıklıyoruz, karşımaza iki seçenek gelecek yukarıdakine tıklıyoruz ve karşımıza iki seçenek daha gelecek: Yükle ve Yükleme diye. Yükleye tıklıyoruz ve Metin2 Çin server inmeye başlıyor.

15 yorum :

  1. yardım edermisiniz metin2 çini hangi internet sayfasından indidrebilirimm

    YanıtlaSil
  2. Abicim şu yazıları bir kere de tam okuyun yaaa. Eşşek miyiz biz yazı yazıyoruz. Okuyun diye yazıyoruz. Yazının sonunda indirmek için tıklayın yazıyor. Tıkla, indir. Yapamazsan adres ver, evine gelip yapayım!

    YanıtlaSil
  3. sedat akyürek21 Mayıs 2011 12:24

    abicim tıklıyoruz google reklamları çıkıyor

    YanıtlaSil
  4. sedat akyürek21 Mayıs 2011 12:28

    NE İŞ

    YanıtlaSil
  5. cevabı bekliom abi

    YanıtlaSil
  6. abi hataverio napacaz aga

    YanıtlaSil
  7. Emre abi @guareqma nın yorumunu görünce indirme linkine tıklıyayım dedim. Fakat Idm de Metin2?00091118.exe hatası veriyor , bilgine .

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Cakko' cum. Evet bir sorun varmış. Bu aralar çok yoğunum, en kısa sürede Metin2' nin Çince sitesinde çalışan linki bulup güncelleyeceğim inşallah.

    YanıtlaSil
  9. bu metin 2 çin değil

    YanıtlaSil
  10. slm ben bu linkten indrdikten sonra kurdum ama sonra normal metin2 açıldı nedeni ve çözümünü beliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Öyle olmaması gerekiyor, maalesef şuan yoğun olduğumdan indirip deneme imkanım yok fakat ileride deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  12. ne malca bi si ta sikerim ble

    YanıtlaSil
  13. boşver gitsin gitsin17 Ağustos 2011 18:10

    ya abi indir e tıklıyom sadice metin 2yi indiriyo ne iş

    YanıtlaSil
  14. Evet, öyle bir sorun var. Yanlış link eklemişiz. Yazıyı güncelledim, ileride resimli anlatım da gelecek inşallah.

    YanıtlaSil