Samsung Corby 2 S3850 Özellikleri



Samsung' un en çok satan modellerinden
olan Corby' nin 2. si geliyor. Corby 2 S3850' ın
Android olmaması ve 3G desteklememesi büyük
eksiklik.
Fakat gençlere hitap eden bu modelde sosyal
ağlar oldukça ön planda.
Fazla uzatmadan
Samsung Corby 2 S3850 özelliklerini verelim:


Samsung Corby 2 S3850
Samsung Corby 2 S3850 Cep Telefonu Teknik Özellikleri

GSM / GPRS / EDGE 850/900/1800/1900 MHz iletişim standartları
109.9 x 60.6 x 11.7 mm boyutlarında
102 gram ağırlığında
3.14 inç 320×240 piksel dokunmatik ekran
2 megapiksel kamera
QVGA 15 fps video kaydı
MPEG-4 / H, 264 / H, 263 video oynatma
MP3, AAC, AAC +, EACC +, WMA, WAV müzik çalar
3.5 mm kualklık girişi
RDS FM radyo
Bluetooth v3.0
microUSB 2.0
Wi-Fi 802.11 (b/g/n)
26 MB dahili hafıza
16 GB’a kadar microSD kart desteği
1000 mAh batarya

26 yorum :

  1. Ben yaklaşık 15 gün önce aldım harika bir telefon herkese tavsiye ediyorum yanlız video çekimi biraz kötü ama kamerası güzel dokunmatik harika bir telefon 1 tane kapak hediye ediyorlar istediğini kullan kısaca mükemmel denilebilir şık ve zarif bir telefon :)

    YanıtlaSil
  2. bende aldım gerçekten güzel bi telefooon

    YanıtlaSil
  3. bende almak istyrm smdıkı kulndgm telefn ayfon 4 ama memn deılm bn kulanan vrsa neasıl bı tlfn corby 2?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ya ayfon 4ten sonra geçilebilecek tek telefon zaten samsung corby. ayfon çok yavaş bu hızlı :) (şaka gibisiniz yaa)

      Sil
  4. bende almak istiyorum fiyatı ne kadar ?

    YanıtlaSil
  5. off inşallah bnde alırım

    YanıtlaSil
  6. piç babam almıyo bana

    YanıtlaSil
  7. ben eylülde aldım çok güzel bi telefon herkese tavsiye ederim facebook twitter you tube msn vb tüm sitelere giriş var ben telefonumu çok seviyorum çok kullanışlı

    YanıtlaSil
  8. ben aldım 4 tane kapak verdiler çok güzel bi telefon ama corby 1 daha kullanışlı daha iyi corby 2 de güzel ama corby 1 i tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  9. babam almıo alıcam dio okadr istiyorum ki bu telefonu

    YanıtlaSil
  10. bana almıolar hep söz weriolar ama almıolar kafayı yicemö yaaaa

    YanıtlaSil
  11. ben bu telefonu çok beğenndim ama aklımda http://www.ucuzu.com/cep-telefonu-c3277/trident/t1000-p44501393/ozellikler.html#properties bu telefon kaldı seçimimde bana yardım edermisiniz ?

    YanıtlaSil
  12. oh be heleşükür aldım öbür yazanda bndim aldım oley

    YanıtlaSil
  13. ben nokıa c5 şi öneriyorum

    YanıtlaSil
  14. bende alıcam fiyatı ne kadar acaba

    YanıtlaSil
  15. bende aldım :) cok güzel kullanışlı bi telefon ama arada donması oluyo..360 a aldım.. elde çok güzel duruyo ...

    YanıtlaSil
  16. looooooooo benimkide alamanyadan geldi manyak bişi olimm bu lannn

    YanıtlaSil
  17. bende aldım süper bir telefon çok kulanışlı yanındaki kapak süper kısacası telefon harika

    YanıtlaSil
  18. bu telefonu bende kullanıyorum harika ötesi bir telefon kesinlikle herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  19. aylık facebook paketi yaptım 3 liraya ama girerken para gidiyo napcam yaw

    YanıtlaSil
  20. Babam bu hafta içerisinde alacak kullanışlımı merak ediyorum çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  21. Bende 3 hafta önce aldım bu telefonu pembesınden yanında bır tanede sıyah kap hedıye ettiler.Hoş ve kullanışlı bir telefon.Wi-Fi iyi çekiyor ve sürekli faceye bağlanabiliyorum.Diğer telefonlara kıyasla dışarıdan bakılıncada çok güzel duruyor. :)

    YanıtlaSil
  22. Bende aldım yaklaşık 1.5 ay oluo. telefon cok güzel ama bazı sorunları var mesela kilt sistemi biraz kötü bu yüzden telefon şifresi koymak zorunda kalıyorm geri kalan herseyde telefon cok güzel tasiye ederim ucuz ufak ama geniş bi telefon

    YanıtlaSil
  23. güzel bi telefon samsung un sayılı telefonlarından biridir bnce

    YanıtlaSil
  24. valla gardaşım şaşırdık galdık. ne alacağımıza garar viremedik. başit bir telefon . özelliği fazlamca yok gibin.

    YanıtlaSil
  25. güzel güzel deyip duruyosunuz bok güzel hiç bi özelligi yok kimseye tavsiye etmemmmm

    YanıtlaSil