2010 KPSS İptal Edilecek Mi?

2010+kpss+sınavı+iptal+edilecek+mi
2010 KPSS iptal edilecek mi,2010-2011 Kpss sınavı iptal oldu mu,2010 kamu personeli seçme soruları iptal olacak mı

Bildiğiniz gibi 2010 KPSS sınavında 120 soruyu da doğru cevaplayanları akraba olduğunun ortaya çıkması üzerine ortalık birbirine karıştı.Ve hemen akıllara "2010 KPSS iptal olacak mı?" sorusu geldi.



2010 KPSS İptal Edilecek Mi Haberi

2010 KPSS iptal edilecek mi sorusuna cevaben ekoayrinti.com' dan alıntıladığımız haber:

KPSS'de 120 sorunun tamamını bilen 20 kişinin eş, kardeş ya da akraba olduğu ortaya çıktı ortalık karıştı. ÖSYM Başkanı Prof. Yarımağan, iddiaların araştırıldığını söylerken KPSS'nin bu şartlarda iptal edilmesi ise zor gibi görünüyor.

KPSS'de skandal iddia, yüzbinlerce adayın kafasındaki soru işaretlerini artırdı. 10-11 Temmuz'da yapılan 800 bin kişinin katıldığı Kamu Personeli Seçme Sınavı'nda (KPSS) öğretmen adaylarının girdiği 'Eğitim Bilimleri Testi'nde 120 sorudan 120'sini de 300'den fazla kişinin bilmesi “Sorular çalındı ya da kopya çekildi” şüphesini doğurmuştu.

Sınavda birinci olanlardan 20'sinin aynı evde yaşayan eş, kardeş ya da akraba olduğu ortaya çıkınca “Sorular çalındı” ya da "sızdırıldı" şüphesi doruğa ulaştı.

Adaylar sınavı düzenleyen ÖSYM'nin başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan ve bağlı olduğu YÖK'ün başkanı Prof. Dr. Yusuf Ziya Özcan hakkında suç duyurusunda bulunurken, Eğitim-Sen soruşturma bitene kadar öğretmen atamalarının ertelenmesi için Milli Eğitim Bakanlığı'na başvuruyor.

SINAV İPTAL EDİLEBİLİR Mİ?
Kamu çalışanlarının uğrak yerlerinden biri olan Memurlar.net ise iddiaların KPSS'yi iptal noktasına getirdiğini ancak sınavın bu şartlarda iptal edilmesinin ise mümkün olmadığını yazdı. Siteye göre 350 adayın Eğitim Bilimleri testinde 120 net yapması, araştırılması gereken bir durumdur ama tek başına bir delil değil. Sitenin sınavla ilgili en önemli gerekçesi ise Her yıl ÖSS'de, SBS'de yüzlerce aday tüm soruları doğru yapması ve elde henüz kopya çekildiğine ilişkin bir delilin bulunmaması.

LYS'DE TÜM SORULARI DOĞRU YANITLAYAN ADAY SAYISI
2010 yılı Üniversiteye giriş sınavında (LYS), 760 aday Matematik testindeki, 3 bin 310 aday Geometri testindeki, 1736 aday Fizik testindeki, 6.681 aday Kimya testindeki, 56 aday Türk Dili ve Edebiyatı testindeki, 2.200 aday Coğrafya testindeki tüm soruları doğru cevaplamıştır.

350 ADAYIN DURUMU ARAŞTIRILMALI ANCAK TEK BAŞINA BİR DELİL DEĞİL!
ÖSYM Başkanının açıklamasına göre 2010 KPSS'de, 350 aday Eğitim Bilimleri testindeki tüm soruları doğru cevaplamıştır. Bir sınavda, daha önceki yıllara da bakılarak, 350 adayın 120 sorunun hespini doğru yanıtlaması araştırılabilir bir durumdur. Ancak tek başına bir delil niteliği taşımaz. Zaten Eğitim Sen Başkanı da iddiaların netlik kazanmadığını; Türk Eğitim Sen Başkanı da, hukuken pek fazla yapılabilecek bir şey olmadığını belirtmektedirlerki, bunun da tek nedeni, elde herkesin kabul edebileceği bir delil olmamasıdır.

21 yorum :

  1. sınavda kopya varsa bile bu kişilerin ki iptal edilmeli. çünkü ben kopya çekmeden 81 puan aldım ve 2 yıldır dersaneye gidiyorum. bu puanı bir daha alamam. iptal edildiğinde bana yapılan haksızlığın hesabını kim verecek kim????

    YanıtlaSil
  2. iptal olursa ösym ikinci bir yanlışa düşer 3. sınıfta 50net yapıp bu yıl 97 ye çıktım çalıştım çünkü... eğer iptal olursa yeni bir haksızlık doğar... sınavda kopya şüphesi olanların konuşturulması ve suçluların cezalandırılıp puanlarımızın yeniden hesaplanmasını istiyorum en doğrusu bu olur.. yazık etmeyin emeklerimize acıyın.. kopya çeken varsa hakkımı haram ediyorum geleceği memuriyette Allah yüzünü güldürmesin SİZİ ALLAHA HAVALE EDİYORUM ELİMDEN BAŞKA BİRŞEY GELMEZ

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle iptal edilmemeli suçlular bir şeklide bulunmalı.bizi mağdur edemezler

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar sınavda bir şeylerin döndüğü belli.buna kimse itiraz edemez.bende 7 ay boyunca günde ortalama 6 saat çalıştım bu sınava ve 83 puan aldım.benim atanmam garanti yani.eğer iptal olur ve sınavı tekrardan herkese yaparlarsa bu da büyük bir haksızlık olacaktır bence.çünkü hakkıyla bu puanı alanlar suçsuz oldukları halde 2.kez bu sitresi yaşayacaklar.ve böle bişeye kimsenin hakkı yoktur bence.

    YanıtlaSil
  5. deşifre olan kopyacıların çalıştıkları kurumlara bakın.cemaat işi götürmüş,müslümanlar ya kul hakkı yemiyorlar ya bakalım nasıl ödeyecekler bunun hesabını.hala ülkenin yarısı bunlara inanacak kadar cahil.bu durumda bizlerin sürünmesi normal.bende öbür dünyaya bırakıyorum hakkımı.başta başbakanımızın yakasında olacak ellerim.zavallı cahil türk milletim...

    YanıtlaSil
  6. Sülüklerin başı sonu belli değil tespiti de imkansız artık çünkü idiot olanların yanında nispeten akıllı olanları da mevcut, fullemeyenler! Bu bağlamda sınav derhal iptal olunmalıdır. Bilen hak eden yine kazanacaktır elbette, ülkenin istikbali adına feragat zarureti doğmuştur. Ancak bu derin bir mevzu tabii bir iki kişinin kellesini almakla piyonları feda etmekle olayı örtbas edemezler. İstifalarını yekunen ivediyetle vermeli ve ciddiyetle yargılanmalıdır bunlar. Sırf malum kesimin kendi siyasi amellerine hizmet edecek diye ipleri çekilmeden daha fazla kadrolaşabilmek adına yürüttüğü insanların emekleri ve hakları ile dalga geçen bu kokuşmuş erklerin aşikar ancak makamları ile örtülü şerefsizliklerinin bir son bulması şart artık. Halk neden nasıl hala uyanamıyor bu gafletten! Memleket kanser olmuş kangren olmuş neresine yaklaşsan elinde kalıyor, çok yazık. Bir Mustafa Kemal daha çıkmaz m

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar sınav iptal olsun diyenler şansını tekrar denemek isteyen adaylar. peki hakkıyla çalışıp da iyi ouan alan arkadaşların durumu ne olacak. eğer adil bir soruşturma yapılırsa kopyacılar ortaya çıkar ve onların sınavı iptal edilerek punlar tekrar hesaplanır ve puanım düşük hesaplandı diyenler de tatmin olur. bu durumda sınav tekrar edilse bile o ahlaksızların aynı şeyi yapmayacağını kim garanti edebilir???

    YanıtlaSil
  8. peki iptal edilmemeli diyenlere soruyorum.benim netlerim eksik geldi atanabilecekken 70,5 ile atanamaz duruma düştüm.eksik geldiğinden eminim dilekçemi verdim ses yok.peki iptal edilmezse benim suçum ne?benim netlerim geri gelecek mi?ya ben haksızlığa uğramış olmuyor muyum?ben de çok çalıştım.2.kez neden strese gireyim?mecburum çünkü hakettiğim karşılığı alamadım.lütfen yüksek puan aldım diye bencil olmayalım!!!!

    YanıtlaSil
  9. sınavin iptal omaması gerekiyo iyi anlanları mağdur etmeyin varsa suçluları bulup gereken yapılsın arkadaşım sende peşini bırakma maden hala ses cıkmadıysa

    YanıtlaSil
  10. Haberlerde sadece kopya çekenlerin sınavlarının iptal olacağından bahsediliyordu.İnşallah doğrudur.

    YanıtlaSil
  11. dürüstçeee1 Eylül 2010 18:46

    sınav iptal edilmeli,başka çıkar yol yok.mail dışında cevapları elden alanları nasıl bulacksın sihirli küreden mi bakacaksın.herkes kendini düşünüyo biraz insaf ya...!BU SINAV İPTAL EDİLİP YENİDEN YAPILMALI!!!

    YanıtlaSil
  12. sınav iptal edilmesin diyen arkadaşlarımız eğer ki bu olay bi grup insanın üstüne kalır ve sınav iptal edilmezse gelecek yıllardaki sınavlara nasıl güveneceğiz.kesinlikle ösym kendine tekrar güven sağlamak istiyorsa bu sınavı iptal etmeli

    YanıtlaSil
  13. iptall olmasın yaa:S:S hakkımla 89 aldımm yapanlar tekrar yapıo dio herkes kim bana bi daha 89 alabileceğimin garantisini verebilir kimmm?? 1 senem bu kpssye heba oldu benim yaa nedir yanii iptal olcak bi sınav içinmi tüm bu uğraşlar.... puanı düşük olanlar amanda iptal olsun falan dio onlar için fırsat tabii yaaa bizzz!!!

    YanıtlaSil
  14. ya iptal edilmesn diyenler zaten kopya yüzndn yüksk alanlar sayesnde bütn puanlar değişti standart sapmalar değişti yani sizn puanınızda değişti ama bazı bölümler için çok yüksek puan almaya gerek olmadığndan her durmda atanacak olanlar iptal edilmesn dye söyleniyor sadece düşük alanlarn değil bütn herkesn puanları değşmiş durmda o yüzdn lütfn iptal edilsn diynler düşük puan alanlar demeyn bu bencillk yüznden bir yere varılamıyr zatn bir yıl boyunca çalışanlar ikinci bi sınavda da başarılı olr ndn bu kdar tepkilisnz analamadm

    YanıtlaSil
  15. bu sınavın üstünden 2 ay geçtii dalga mı geçiosunuz yaa 1 yıl çalışan bidaha yaparmış:S bilgilerde öle tazecik duruoduu!!!ben kendimden örnek verim kesinlikle ezberim yok eet çalıştım ve yüksek puan aldım bu sınav tekrarlanırsa bu moralle ne güzel yaparım zaten .. 1 ayda düşük puan alanlar yükseltebilcek sanki puanlarınıı biraz mantıklı olun ya bu tepkisizlik mi kopya çekenlerin iptal olsun işte!!!!!bi daha aynı stresi çekemem yaa üninin son yılını bu kpssyle geçirdim ben.....

    YanıtlaSil
  16. sırf ikinci bir şans için iptal olsun diye bas bas bağıranlara hakkımı helal etmiyorum.madem puanınızdan memnun değilsiniz yeni sınava girin ama hakkıyla yüksek alanların puanına karışmayın.sınavın üzerinden 2 ay geçti ,bilgiler unutuldu.atanmam garanti bir puan almışken bana bunun hesabını kim verecek? kopyacılar da yakalanıp cezalarını çeksinler.

    YanıtlaSil
  17. sınav iptal olmalıdır çünkü; kaç kişinin soruları çaldığı belli değil ve çalanlarında el altında fotokopi çekerek servis etmedikleri ne malüm. 3-5 bin kişi diye tahmin ediliyor ve görünmeyenlerde var dolayısıyla haksızlık var ve hemen iptal edilmeli.ayrıca hukuka göre de coktan iptal edilmeliydi. ama iptal edilmezse türkiye bir muz cumhuriyetine döner...

    YanıtlaSil
  18. yA SAçmalamayın arkadaşlar sınava emek veren gecelerini ders çalışıp geçiren bir sürü arkadaşımız mevcut kimsenin onları mağdur etmeye hakkın yok kimse kimseye ikinci bi sınavda aynı puanı alabilceğinin garantisini veremez millet darma dağın olmuş durumda kimse ikinci bi sınava hazırlancak kafada değil hem kimileri askerde kimileri kitaplarını dahi imha etmiş vaziyette çünkü hakkıyla çok şahane puan alıp atanmaya hak kazanmış adaylar var senelerini harcamış tüm umudunu buna bağlamış adaylar var onlara yazık değil mi yani onlar aldıkları puana dahi sevinemiyolar lütfen empati kurun tek temennim kopyacı yaratıkların yakalanıp cezalarını çekmesi nerde bu devlet ya..

    YanıtlaSil
  19. kaç seneden beri atama bekliyorum bu sene dersaneye gittim 79 puan aldım atamam da gerantiydi. çoluğum çocuğum da var onlardan fedakarlık ederek çalıştım sınava. çok stresli bir dönem geçirdim. aynı stresi yaşayamam daha. ölmek istiyorum psikolojim bozuldu benim hakkımı kim verecek. ne olur suçlular cezalandırılsın. düşük puan alanlar da ne olur yaygara yapmasın onlara bir şans daha doğacak.

    YanıtlaSil
  20. sınav kesınlıkle ıptal edılmemelı EDILMEMELIIIII gece gunduxz calısıp alın terıyle aldık bı o puanı

    YanıtlaSil
  21. kesinlikle edilmemeli bencede bize yapılan bu haksızlık ne zaman son bulcak çok merak ediyorum öğretmen adayı olarak artık bende istek falan bırakmadılar.Allaha havale ediyorum bizi bu hale düşüren ve hala bu olayı çözemeyen yetkilileri...

    YanıtlaSil